Bellavien - inspirerande inredningsblogg


Jag tycker mycket om att besöka bloggen Bellavien (som inte tycks finnas kvar längre). Det är en blogg skriven av en holländsk tjej boende i Sverige. Jag förstår bara fragment av vad hon skriver, men njuter av hennes vackra arrangemang och foton (se ovan). Ibland berättar hon om sina inredningsfynd, hur hon pysslar om dom och ger dom nytt liv.

-------------------------------
Snabblänkar till årets inredningsprogram på TV:
Bygglov | Room Service | Simon & Thomas | Sommar med Ernst | Äntligen Hemma

9 comments:

  1. Vad roligt att du tittade in på bellavien, och tack att du skriva så fin om detta!

    Jag har alltid så mycket på gång, skriva man så???? hahah...

    Jag älska att jobbar med simpel och enkla saker. Pfffff hur svår Svenska är ;)!

    Kram från Ö

    ReplyDelete
  2. Vilken härligt inspirerande blogg du har!! (en av flera förstod jag, ska kika in på de också)
    Kul att hitta hit! Tack för din omtanke!!
    På återseende!
    Mvh Milla

    ReplyDelete
  3. Vilka vackra bilder! Jag ska genast kolla in bloggen och även den i förra inlägget! Tack för tipsen!

    Kram, Carina

    ReplyDelete
  4. Jätte tack för tipset!Jag ska genast sätta mig och titta in detaljer...för helheten tyckte jag redan om.
    Stor kram
    Magdalena/Color Sepia

    ReplyDelete
  5. Googlade wabi sabi och hittade hit! Roligt! Känns somom våra stilar har lite gemensamt. Jätte fina bilder du har också. Ha en jätte bra dag!

    ReplyDelete
  6. Så vackra bilder! Ska titta in till denna inspirerande holländska på momangen...

    Trevlig helg önskas!

    /Jenny

    ReplyDelete
  7. Ja, det var en riktigt fin blogg, tack för tipset!
    Och det är alltid lika inspirerande att titta in hos dig! Hälsningar LeiaMia

    ReplyDelete
  8. Hej Lisbeth!
    Jag har nominerat dig till Kreativ Blogger Award och hoppas att du mottager denna!
    Du har en sådan vacker och inspirerande blogg och vill tacka dig för din fina blogg!
    Ha en fin fredag! /Jackie

    ReplyDelete
  9. Tack för nomineringen! Vad händer härnäst? Förväntas jag göra något? /L

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.