Jag - en kreativ bloggare!

Jag fick nyligen bloggutmärkelsen The Creative Blogger Award av Jackie från bloggen My Costal Home. Oväntat! Tusen tack!

Med utmärkelsen följer flera åtaganden, som att skriva 7 saker om mig som kan vara intressanta för dig (vad i herrans namn skulle det vara???) samt välja 7 bloggkompisar, som i sin tur får utmärkelsen.
Jag börjar med det intressantaste - blogglänkarna. Bara 7? Hur väljer man bland alla begåvade skribenter & fotografer?? Ok, det får bli dessa kreativa bloggtjejer:

Lusthuset
Fortsatt inspirerande & kreativt bloggande, önskar jag er alla!

Så var det sju "intressanta saker" om mig. Ok, låt os se:
1. Jag har nyligen flyttat från storstan till vischan.
2. Jag började blogga för att testa mediets möjligheter som kreativ länk mellan mig och mina inredningskunder och kursdeltagare.
3. Ju mer jag bloggar själv, desto mer uppskattar jag alla duktiga bloggare runt om i världen, som skriver så passionerat och initierat om inredning, design och trädgård.
4. Jag har bott lite här och där i världen, och lärt mig uppskatta olika kulturer, åsikter och preferenser.
5. Jag startade en bokgrupp när jag lämnade stan, för att inte förlora kontakten med gamla arbetskamrater & vänner. Fungerar! Rekommenderas.
6. Har för många idéer för ETT liv. Vill göra ALLT, men hinner bara en del...
7. Älskar att diskutera. Gärna politik och livsfrågor.
8. .... (hörde jag någon snarka???)
_____________________
There are 7 Kreativ Blogger Award rules to follow;
1. Thank the person who has given the award.
2. Copy the logo and display it on my blog.
3. Link to the person who has nominated me for the award.
4. Name 7 things about myself that people might find interesting.
5. Nominate 7 Kreativ Bloggers.
6. Post links to the 7 blogs I´ve nominated.
7. Leave a comment on each of the blogs to let them know they´ve been nominated.

-------------------------------
Snabblänkar till årets inredningsprogram på TV:
Bygglov | Room Service | Simon & Thomas | Sommar med Ernst | Äntligen Hemma