Massor av levande ljus i badrummet

Massor av tända stearin- och värmeljus i badrummet balanserar fuktigheten. Jag märker det tydligt när jag ställer ljus i fönstret: imman på speglar och fönsterglas försvinner.
Jag släcker alla lampor, och ligger bara där och njuter medan det stormar som värst utanför... Bilden visar bland annat handstöpta stearinljus från vio.se
-------------------------------
Snabblänkar till årets inredningsprogram på TV:
Bygglov | Room Service | Simon & Thomas | Sommar med Ernst | Äntligen Hemma

10 comments:

  1. SOO pretty!
    Love the photos!
    Take care,
    Rosa

    ReplyDelete
  2. Japanskt kultur=?

    Jag tipsa om min blogg

    http://toruinsweden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej!
    Tack för att du kikat in hos mig o deltagit i tävlingen, håller tummarna för dig!
    vad mycket fint du hade i ditt badrum utan att ens kanske tänka på det? :)
    Ha en bra vecka.
    Git

    ReplyDelete
  4. Hejsan!
    Vad kul att du vill delta i min lilla utlottning!!
    Nu ska jag ta och kika runt lite på din blogg, verkar spännande!
    Ha det bra!
    /Sari

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hej igen! Jo, jag har goda erfarenheter av att sälja på Etsy när det gäller utlandsförsäljning. Bloggen och afiori.etsy.com är ju min arbetsplats.

    MEN - när det gäller svenska kunder är det värre eftersom det inte finns en enda vettig lösning för ett litet företag som på ett smidigt sätt vill kunna ha en webbutik och helst ta emot kortbetalning! Det är startavgifter på 7600 kr och flera tusenlappar per månad bara för att få HA en butik - när det är så billigt via Etsy.

    Otroligt orättvist och det känns dumt mot mina svenska kunder att jag måste be dem titta på en sida full av dollartecken och be att de mailar eller ringer för att beställa i stället för att bara klicka, lägga i vagn, checka ut och betala.... Frustrerande! Jag vill ju nå ut mer inom landet också, inte "bara" utanför Europa.

    ReplyDelete
  7. Hej hej! Kikar in och lämnar ett litet avtryck, vilken mysig och rolig blogg du har, annorlunda- det gillar jag!...jag bloggar också, en hel del om inredning, mode och livets goda=) Nu blir det en massa julinspiration och pyssel!
    Kram från mig (Erica)

    http://erica.myshowroom.se

    ReplyDelete
  8. Hej Lisbeth! Vilken härlig blogg, för att inte tala om dina andra sidor!

    Det är så kul att den här stilen "kommit i ropet" nu eftersom det faktiskt varit min egen stil ända sedan jag var liten. ( Jag var inte medveten om det bara.) =)

    Då slängde jag ut allt nytt från mitt rum och ersatte det med slitna möbler och andra prylar som jag ropat in på auktion och på den vägen har det fortsatt!

    ReplyDelete
  9. Nydelige bilder. Du var ny for meg. Takker for titten og god adventstid;-)

    ReplyDelete
  10. Hej Lisbeth!
    Tack va trevligt att du kikat in hos mig, intressant blogg du har ska återkomma o läsa mer i morgon. Önskar dig oxå en riktigt trevlig jul, vi ses..kram E

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.