Summing up 2011 Greatest Trends: Washi tape - tillfällig trend eller här för att stanna?

När jag fortsätter att se tillbaka på bloggåret som (nästan) gått, undrar jag om inte japansk washi tejp är årets stora bloggpassion? Så månganvändbar att jag misstänker att det är mer än en övergående trend, och här för att stanna. 
Många har visat bilder på hur dom använt tejpen för att göra väggcollage med sina favoritbilder. Inte så dumt eftersom tejpen är lätt att ta bort, utan att halva tapeten följer med. Jag tycker dock att washi tejpen tar för mycket uppmärksamhet från mina bilder, så jag använder den hellre som på collagen nedan. Hur gör du? 




A. 1. via, 2 via, 3 via
B. 1. unknown, 2. via, 3 via 
C. 1-2. via, 3. via, 4 via 
D. 1. via, 2-4. via  
E. 1. via, 2. via, 3-4. via   
F. 1- 3. via