Renoverade designklassiker till salu

Kan man bli annat än glad, när man upptäcker att danska designoriginal behandlas med den kunskap och omsorg som de förtjänar, när de blivit alltför slitna eller skadade?
Danska House of Design köper, renoverar och säljer möblelklassiker och lampor, formgivna av av bl.a. Arne Jacobsen, Børge Mogensen, Hans J. Wegner, Finn Juhl, Poul Kjærholm, Ole Wanscher, Mogens Koch, Kaare Klint, Poul Henningsen med flera. Kolla in deras webbsida House of Design. Hantverksskickligt tillverkade & ömsint vårdade möbler och lampor, redo för fortsatt liv - Wabi Sabi på danska!

1 comment:

  1. Hej tjejen,
    Vill bara berätta att jag dagligen är inne och kikar på Din härliga & sinnliga blogg. Av någon anledning som jag inte begriper så kan jag inte lägga in kommentarer på den hemifrån, och därför gör jag det nu på jobb. Jag älskar Din header och tycker i stort om det mesta som Du berättar om eller visualiserar!

    Vill också passa på att tacka för alla trevliga inlägg som Du gjort på min blogg!

    Din nästan namne

    Agneta

    ReplyDelete