Washi tape via nätet

Jag håller på att ladda inför julen, och ville köpa på mig några rullar japansk washitape, för att göra paket och presenter lite festligare. Nu har jag visserligen förmånen att ha världens bästa (?) pappershandel, Rum för papper, inne i Viktoriapassagen i centrala Göteborg, och går gärna dit när jag är inne i stan, för att botanisera i deras sortiment. 
MEN nu ville jag testa om det fanns någon bra webbutik, och hittade Uguisu. I Japan ! Med stort utbud washitape. Kan rapportera att servicen var perfekt! Jag fick det jag beställde, snabbt levererat i brevlådan inom en vecka. Nu skall här slås in och dekoreras, så det står härliga till! 
The other day I ordered washi tape via the japanese online shop Uguisu. Perfect service. Try it you too. (Note -  this is an ad free blog, so: no, I wasn't paid to write this...)