Ikea's new look - in Toronto

Ikea must have some new stylists working for them. In Canada. This kitchen was displayed at Toronto's Interior Design Show in January.

Very nineteen century. A bit dark to be practical, perhaps, and too many uneven surfaces to keep clean, but interesting. And if you are passionate about housekeeping, this is the kitchen for you ;-)




-------------------------------
Snabblänkar till årets inredningsprogram på TV:
Bygglov | Room Service | Sommar med Ernst | Äntligen Hemma

3 comments:

  1. Din blogg blir bara snyggare och snyggare, och jag konstaterar att Du skapar ett behov hos mig, bara genom att alltid ha de 'rättaste' & sinnligaste bilder som tänkas kan!!

    BTW så tar jag mig friheten att lägga till Dig på min blogglista och hoppas det är ok!

    Agneta, Österlen

    ReplyDelete
  2. Tack Agneta, för generösa ord. Är såååå glad att de dig tillbaka i bloggosfären. Jag är ju urdålig på att besöka svenska bloggar, men när jag gör det - står du högst på min lista. Kram

    ReplyDelete
  3. love it!!!! pretty sure that they have new designers!!!! have a nice sunday.xoxo

    ReplyDelete